EM-studion tillbaka i etern

Kroatien-Tyskland: 1-3
Tyskland får väl inte en lika lätt match i kväll som mot Polen kanske, men vinst blir det garanterat. Och mål blir det.

Österrike-Polen: 2-1
Fast det tippar jag mest för att det vore riktigt kul om det lag som utpekas som det sämsta laget i EM:s historia skulle vinna en match. Ska dom vinna nån får det allt bli den här...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Kroatien-Tyskland 0-2

Österrike-Polen 0-3

Synd att jag missar första matchen..förbannade tågresa..

2008-06-12 @ 14:22:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Radion, Jerk. Den har vi ju pratat om förut. Radion! ;-)



2008-06-12 @ 14:24:41
Morrat av beerbelly

Håller med svårt att se kroatien ta poäng där. Vill ju gärna det men det hjälper nog inte.

kroatien-tyskland 1-5 (måste ju hitta på något eget. Det blir målkalas)

Österike - Polen 1-2



Ha en bra dag och kör försiktigt ;)

Kram

2008-06-12 @ 14:32:45
Morrat av Jerk

Radion är inte lika rolig..men får väl testa och se om jag kan få in den..lämnar ju tullarna och jag är osäker på täckningen i resten av Sverige ;)

Trevlig torsdag!!

2008-06-12 @ 16:20:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av beerbelly

Hehe ja det var nära..

Hoppas kvällen är bra!

2008-06-12 @ 19:55:16
Morrat av Åsa

bb: Kan väl säga att ingen hade speciellt rätt. Vilken skräll, du. Såg inte matchen, men jag gissar att Tyskland bara hade sju spelare på plan... ;-)

Mitt Österrike-tips verkar helt plötsligt rimligt! ;-)

Tack, kvällen rullar på bra. Din med hoppas jag.

2008-06-12 @ 20:07:06

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0