Högst personligt

Nu är det så här att nu orkar jag inte hålla käft längre vem som vann EM-finalen. Om Jerk går in här och kollar får han skylla sig själv!
YES! Laget jag höll på vann! En trend är bruten. VEM hade trott att Spanien skulle vinna? Inte många. Jag var en!
Nu kanske jag kan hålla på Skövde igen till och med. Känner att det har vänt.

Riktigt kul för Spanien. Stort grattis.

Sen hade vi mest trevligt, förutom fotbollen.
Den här tjejen var det riktigt längesen jag träffade. Vi kom ifrån varandra av olika anledningar. Men nu möttes vi igen. Tycker om henne. Är inte mycket för att kramas. Men här var kramen jag gav och fick riktigt skön och jag tror vi båda blev lite rörda av att mötas igen. Ståpäls som A uttryckte det. Nu låter vi inte det bli likadant igen, eller hur? (Jättedålig kvalité på bilden, men det är inte det som är viktigt här...)



Sen var ju E med och Basse naturligtvis. E är mamma till Basse. Basse är cool. 18 bast. Nyss fyllda. Och är rätt tuff så där. Hockey-kille. Visst är dom härliga. Fler Basse till mänskligheten.
Basse ska gå kurs hos mig i och för sig...
Man kan inte sitta och knäppa med fingrarna åt servitriserna....
Man kan inte bara säga att man ska slå näven i bordet och kräva halva priset när man får urusel service, man måste agera...
Man kan inte säga att man ska ta springnota när man har en krasslig vad...
Efter min kurs kommer han att vara en klippa i krogvett! Tror jag.


Basse.



Mamma Basse.





Och till sist drullade moster Basse, kusin Basse och kompis till moster Basse in.

Riktigt trevligt! Saknade A:s dotter E bara. Men det kanske blir en annan gång!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Jag är inte heller så mycket för att kramas. Men jag vill minnas att jag fick en kram av dig när du fick en chokladkanin när du fyllde år...

Fick en stor dos kramar av K, fyra år, och hennes syster, för några veckor sedan. Typ en miljard kramar. De räcker ett tag.

2008-06-30 @ 09:52:14
Morrat av Jerk

Jag var så duktig och höll mig ifrån datorn hela kvällen igår..sen somnade jag i vredesmod över den genomusle domaren..

2008-06-30 @ 10:04:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

P: Jo, det kommer jag ihåg, ja. Vet inte vad som tog åt mig... Blev nog helt enkelt väldigt glad! ;-)

Småkramar är en annan femma, dom kan man inte få för många av.



J: Duktig ponke, det trodde jag aldrig! Beklagar förlusten, nu är elvan körd gissar jag?



2008-06-30 @ 11:24:49
Morrat av Jerk

den var körd redan innan matchen, jag låg över 70 poäng efter så..men men jag kan väl inte vinna alla gånger (jag har vunnit 7 av 15 hittills) och chefen hade ju inte vunnit på 8 år, så han kan väl få det..en gång iaf..

2008-06-30 @ 13:19:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

J: Det var snällt av dig att unna chefen en seger. Respekt! ;-)

2008-06-30 @ 14:17:16
Morrat av P

Tror det var en kastkram.

Har fått höra väldigt många historier om vad Sten hittat på. Köpt en cykel av en alkis i gbg för en öl och cyklat hem. Till exempel. Typ 7 mil. Jag och P sa att ni nog även fortsättningsvis ska bo typ elva mil från varandra, även om han tyckte det var lite för det kan man ju faktiskt cykla. Och tänk vilken herrans brasa det skulle bli om ni båda två cyklade i väg tvärarga och möttes halvvägs...

2008-06-30 @ 16:45:30
Morrat av Åsa

P: Kastkram? Som i kast med liten P?

Det skulle förmodligen bli en hemskebrasa som heter duga... Fast jag hade nog åkt Ford - jag cyklar bara inomhus ju.

2008-06-30 @ 17:04:46
Morrat av P

Du kastade dig om mig utan förvarning. Då blir det kastkram.

2008-06-30 @ 21:35:09
Morrat av Åsa

P: Kastade mig om dig?! Vad burdus jag är. Men det var inte minsta förvarning, det var det inte. Nästa gång, om det nu skulle upprepas, ska jag skicka iväg några signalskott innan så du vet att det är fara å färde. :-)

2008-06-30 @ 22:20:44
Morrat av P

Det gör inget. Du får göra så. Det är bra att bli överraskad ibland. Men man kan bli överraskad tillbaka också.

2008-07-01 @ 23:12:29

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0