Vanvård

Om nån skulle känna sig manad att tvätta min Ford så går det alldeles utmärkt. Det kostar ingenting. Det är gratis.
Lottning sker mellan er som kommer att slåss för att få utöva denna eminenta aktivitet, förmodligen ofantligt många.

Framför allt är det invändigt det behövs saneras. Definitivt få bort allt gräs som kommit in i bilen från golfbag och golfskor - mängden gräs räcker till en rejäl hässja. Minst. Kanske två...
Kanske ta bort det centimetertjocka lagret av damm dessutom, ser knappt vilken hastighet jag kör i - jag kanske ligger och lusar i trettio, hemska tanke...

Lämna namn och nummer i en kommentar nedan så hör jag av mig, efter lottdragningen, när det passar att du kommer. Blir nog rätt omgående.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Ingen Ford på våran gård, har jag för mig att det skanderades friskt under min uppväxt. I och med att jag tänker återvända till dessa mina uppväxttrakterna imorgon så avstår jag detta eminenta erbjudande. Lycka till, hoppas den som vinner lottdragningen är en noggrann typ så det blir ordentligt gjort!

Ha en bra onsdag!

2008-07-30 @ 00:47:28
Morrat av Åsa

Nollan: Den ramsan skanderar än i dag av lustigkurrar i min omgivning. :-)

Se där jag, en liten semestertripp - och det kan väl vara skönt att besöka hemtrakterna?

Tack, trevlig onsdag till dig med (och säger trevlig resa i morgon om jag inte dyker upp mer innan din avfärd...)



2008-07-30 @ 09:09:12

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0