Skövde AIK-Öster 3-1

Okej, okej, okej....
Jag trodde det skulle gå spårlöst förbi att jag inte nämnde SAIK:s suveräna vinst mot Öster i lördags...
Tji fick jag.
Valross kom krypande fram från nån sten och lämnade en kommentar här på bloggen om mitt nyvaknade ointresse för SAIK.
Många har varit diskreta nog och ringt och SMS:at, men inte Valross... nä då. Skriker ut sina okvädningsord rätt ut i en kommentar bara, utan den minsta tanke på mina känslor! Och det är så kul att höra att du fått tummen ur och äntligen besökt Södermalms IP...
Nej, jag var inte på på sista matchen före semesteruppehållet heller. Japp, jag vet. Jag är sämst i världen - ni behöver inte säga det, jag säger det själv!
Det grämer mig återigen.
Hörde av T att det var en match värd att dö för... Tack, det var precis vad jag ville höra.

Nya tag för mig som supporter när tabellen vänder efter sommaruppehållet. Då ni. Då är jag där! Lovar!
SAIK - ni behöver inte ta nya tag, ni fortsätter som ni slutat. Slappa inte till er nu under vilan bara... ;-)

Jag säger det igen, har ju hållit det inne: Skövde AIK-Öster, 3-1!!!
Det känns ända ner i magtrakten när man säger såna vackra saker.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Du börjar ju bli pinsam nu..verkligen en plast-supporter ;)

Själv sitter jag just nu och gråter blod då det verkar som om jag kommer missa en match i oktober pga älgjakt.. ;)

2008-07-07 @ 23:18:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Valross

Såja.

Tack.

2008-07-08 @ 01:13:29
URL: http://valross.blogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Schh - säg inget till nån! ;-)



Valross: Allt för läsarna! :-)

2008-07-08 @ 08:43:16

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0