Mobilt frånvarande

Utan mobiltelefon är man på gränsen till handikappad.
Min ligger kvar på köksbänken hemma där den inte gör någon nytta alls.

Nej... Jag kan inte ringa till er som inte har mobilnummer som hittas på söktjänsterna på internet för jag har inte era nummer i huvudet. De har jag i mobilen.

Nä, inte heller kan jag svara på några sms.

Jag finns på jobb-numret om det är nåt...

Livet är trist ibland.
 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Ja, det är konstigt att tänka sig att man faktiskt klarat sig riktigt bra innan mobiltelefonenstid. Det är mindre än tio år sedan jag skaffade min första! Man anpassar sig verkligen efter det som finns att anpassa sig efter, på gott och ont :)

Yes, nu är värmen i antågande. Idag har det iaf varit över 20° på dagen och jag svettades när jag sprang i solskenet! Men ikväll har jag varit ute och druckit öl på en uteservering och fy vad det var kallt, vi fick gå in tillsist. Cyklade fort hem så jag fick upp lite värme igen!

Ha en bra kväll och morgondag!

2008-07-23 @ 22:29:09
Morrat av Åsa

Nollan: Var i USA drygt en månad för några år sen och där kunde inte mobilen användas. Jag överlevde, men det var gränsfall... ;-)

22 grader. Klockan är tio i tio! Applåder åt det! ;-D

Jag hoppas innerligt att du sitter på den där uteserveringen i dag igen. Då behöver du INTE gå in!

Kram





2008-07-24 @ 21:48:08

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0