Minus 18 grader

27 högst uppskattade grader i går.
I morse 9 ynkliga deprimerande grader.
Minus 18 grader på bara ett dygn. 
Näst intill ökenklimat.

Men jag ska inte gnälla. Det har blivit varmare nu. Hela 11 f***ing grader är det nu!
Det regnar. Det är grått.
Och i morgon ska jag börja jobba.

Ibland är man bara så uppåt!

Nu ska jag i alla fall på födelsedagskalas. Alltid något...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Skönt att slippa semester stressen =)

Här är det runt 20 grader idag åtminstone, inte helt illa mao.

Hoppas du får en bra kväll!

Kram

2008-07-06 @ 16:38:29
Morrat av Nollan

Fy, låter som att du bor i Sibirien eller där omkring. Här har termometern åtmonstone visat på över 20°C hela dagen. Och jag tycker ändå att det varit i kallaste laget. Blåst lite väl friska vindar så att säga. Men du borde allvarligt fundera över att flytta till varmare breddgrader.

2008-07-06 @ 20:51:35
Morrat av Åsa

bb: Vart befinner du dig? Du har inte sagt ett jota om att du åkt ner till kontinenten! My ass att du befinner dig i Sverige med 20 grader! ;-)

Ha en bra kväll i tropik-värmen... Du har väl 27-28 nu och kvällssol!?

Kram



Nollan: Jaha ja, är du och bb på samma ställe? Nere på spanska rivieran? ;-)

Vad är detta?

Jag bor ju trots allt mellan dig och bb i detta avlånga köldland. Fy bubblan vad orättvist.

(Sundsvall hade i går svinkallt fick jag sms:at, men det är ju Lappland...).

Thailand är ett alternativ.



bb och Nollan: Nu öppnade jag fönstret och knackade lite på termometern. Den kanske felar, tänkte jag (nä, jag har ingen digital). Då dippade den en grad, till 10...









2008-07-06 @ 21:14:31
Morrat av beerbelly

Ja det var lite väl varmt på kvällen =)

Hehe inte i tropikerna. Smoggen och allt folk här gör att det blir lite varmare. Vem sa att det var dåligt?

Kram

2008-07-07 @ 08:51:10

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0