Helt ok

Då är man arbetandes igen. Fram till och med vecka 33. Sen har jag ytterligare en veckas ledigt!
Är riktigt utvilad faktiskt, så det har inte varit några som helst problem. Än så länge.
Full av energi!
Tänk om jag hade haft fyra veckors ledigt, då hade jag väl varit som en mindre kärnkraftsreaktor... det hade nog varit jobbigt.
Nåväl, denna dag är inte slut än, energin kanske sinar snart - det vet man inte.

Dax för färd mot mikrobyn...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Gött att få jobba då. Kärnkraftverk låter lite väl körigt :)

Hoppas dagen är bra!

Kram

2008-07-07 @ 14:00:53
Morrat av P

Babbe förstod inte varför du kallade honom Babbe. Jag fick förklara...

2008-07-07 @ 16:37:42
Morrat av Åsa

bb: Det har gått över... Nu är jag helt plötsligt en liten fjuttig vätecell. Inte mycket energi där inte. ;-)

Men nu ska ska jag sätta igång atomklyvningen och ladda - det vill säga gå och lägga mig!

Bra energikväll till dig oxå.



P: En del fattar inget... Så trögt ibland... ;-)



2008-07-07 @ 22:04:23
Morrat av P

En vättecell???

2008-07-07 @ 22:12:30
Morrat av Åsa

P: Yes. Liten men naggande god...

2008-07-07 @ 22:22:47

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0