Häckner


Carl-Einar



Den här underbare göteborgaren tittade jag och P på på Lisebergscenen i tisdags.
Riktigt bra! Tjöt faktiskt av skratt emellanåt.
Rekommenderas varmt!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Evelina

han är äcklig:S

2008-07-24 @ 22:17:24
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Morrat av Nollan

Kul att du hade roligt och tyckte det var bra. Själv var jag ju lite tveksam, men kyla och regn kan ha haft en del med det hela att göra.

Ha en bra fredag!

2008-07-24 @ 22:23:24
Morrat av Åsa

Evelina: Ruskigt äcklig kommentar. Jag gissar att du inte är så gammal, därför får kommentaren stå kvar och visa på oförstånd. Fast egentligen borde jag raderat och bett dig fara och flyga - men nu gör jag, som sagt, inte det.

2008-07-24 @ 22:25:21
Morrat av Åsa

Nollan: Är säker på att du tyckt det varit bättre under de väderförhållande vi hade.

Tack det samma.



2008-07-24 @ 22:28:16
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Morrat av P

En del tycker att han är äcklig. Jag tyckeri nte att han är äcklig. Jag tycker att han är fantastisk på alla sätt. För nu har jag sett honom två gånger den här veckan och köpt hans nya dvd och fått den signerad...

2008-07-25 @ 00:32:24
Morrat av Åsa

P: Men äcklig?! Tycker det är ett sunkigt ord att använda om någon!

Med facit i hand är du rätt nöjd med veckan som gått då? I alla fall med tanke på Häckner-frekvensen?

2008-07-26 @ 07:48:30
Morrat av P

Det är många som tycker att han gör äckliga saker. Drar kondomer genom näsan, biter huvudet av fåglar (obs inte på riktigt) och sågar sig i armen med en kniv så att blodet stänker (inte heller det på riktigt). Jag vet många som äcklas/halväcklas av det. Själv gör jag det inte. Jodå, veckan är bra. Dubbeldos av Carl-Einar. Lite för varmt bara.

2008-07-26 @ 13:13:01
Morrat av Åsa

P: Förvisso, men det visas äckligare saker på rapport och aktuellt och det är inte show! :-I

Såg på fb att du längtade efter sval septemberluft - lugn, den kommer. Och sen kommer vintern... :-(



2008-07-27 @ 10:13:05

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0