FASS

Fick en konstig åkomma i går.
Var trött och konstig på förmiddagen.
Framåt lunch blir jag yr och susig i kolan.

Har några ärenden att beta av hos några vänner. Blir ännu mer yr under resans gång.
Avslutar ärenderesan på ICA Maxi. Då börjar jag kallsvettas.
Får snabbt avsluta handlingen, tar mig ut genom kassan, sätter mig på en bänk utanför entrén och mosar i mig en chokladkaka - ifall det helt enkelt är blodsockerfall jag fått.
Det skulle jag inte gjort - då börjar jag må illa!

Till slut kom jag hem.
Jag ber härmed mina mottrafikanter om ursäkt, men jag kunde tyvärr inte köra fortare än 30-35 kilometer i timmen. Jag skäms och inser att jag borde gått hem istället för att göra ett sånt grovt trafikövertramp.

Stapplade mig in till sängen och där låg jag resten av kvällen och lyssnade på åska, regn och hagel.
Hann läsa lite också. I etapper visserligen, bokstäverna hoppade runt på raderna emellanåt.

Nåväl. I dag är jag pigg som en nötskrika!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Usch. Låter lite konstigt? Kanske fått i dig någon mat/dryck du inte borde?

Knappt ok att du tog bilen... taxi nästa gång ok ;)

Tur att du är kry idag. Hoppas det blir en bra dag!

Kram

2008-07-13 @ 11:22:44
Morrat av M

Måste varit nåt virus som flög förbi i höghastighet! Eller för lite vätskeintag kanske...

Ska slå C en pling ang ons. Hör av mig! Ta´t lugnt idag!

2008-07-13 @ 11:36:20
Morrat av Åsa

bb: Hehe - lovar, taxi nästa gång! ;-)

Denna dag har börjat bra, tack. Får hoppas det håller i sig.

Akta dig för brännskador!

Kram.



M: Viruset tror jag på... Ett jet-virus.

Bra med C där du. Det kan va det som felar... Jag tar det för lugnt ent fysiskt helt enkelt. Kroppen är i chock-fas och undrar var elitmotionärer tagit vägen?! ;-)

Golf är ju käckt men inte direkt någon motion att tala om - åtminstone inte för normal-Åsa.



2008-07-13 @ 12:18:06
Morrat av P

Det var obehagligt. Tur vi inte åkte...

Nu ska jag åka till skåneland.

2008-07-13 @ 14:37:26
Morrat av Nollan

Med tanke på rubriken låter det nästan som att du knaprat i dig några olämpliga piller av okänt slag. Kan det ha varit så må hända ;) Skönt att du är piggare nu iaf!

2008-07-13 @ 17:54:52
Morrat av Åsa

P: Nä, tänk om du skulle släpat runt på mig nere i Götet! Åskade och regnade gjorde det dessutom oxå. Impra på ordentligt nu om du trillar över en dator och ser detta under veckan! Skickar väl nåt sms eller två... :-)



Nollan: Inte bara överskriften. Symptomen, åtminstone yrheten, skulle kunna liknas de jag har när jag går till tandläkaren. Knaprar stesolid mot tandläkarskräck ju.

Men då leker livet samtidigt, och det gjorde det INTE i går... ;-)

Och kan inte erinra mig några andra piller heller. Bara dom där illgröna med en glad gubbe på förstås - det är väl ipren dom heter, va? Mot huvudvärk och feber... :-D

2008-07-13 @ 22:14:15
Morrat av P

Jag har trillat över en dator...

2008-07-14 @ 12:54:48
Morrat av Åsa

P: Haha - misstänkte nästan att det skulle bli så... Då kanske det kommer lite roliga inlägg hos dig?

2008-07-14 @ 13:22:19
Morrat av P

kanske. familjen sunk bor i huset från helvetet med grannar som lyssnar på stereo klockan halv fem på morgonen, fast jag säger att dom spelade citar för att vara fördomsfull, och så hörs det genom väggen när min rumsgranne äter skorpor... man hör någon tugga. Fattar inte hur man kan bo så. Så nu är jag jättesur och jättetrött och inte alls på humör. Jag behöver sova!!!!

2008-07-15 @ 08:51:34
Morrat av Åsa

P: Citar! Ha, ha. Det var kul, fast resten är ju inte lika roligt. Du kan inte byta rum? Har du undersökt den möjligheten?

2008-07-15 @ 08:58:37

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0