Alkohol ger ingen bakfylla

Jösses.
I lördags när jag gick upp kändes det som jag var rejält bakfull. Trots noll alkohol dagen innan.
I söndags när jag gick upp kändes det som jag var om möjligt ännu mer bakfull. Ingen alkohol dagen innan då heller.

Gick upp 05.20 i fredags och kom i säng cirka 03.00, upp 07.00 på lördagen och i säng 01.15, och mellan dom tidpunkterna jobbat non-stop, man blir seg i kolan.
På söndagen samma visa: upp 07.00.

Då känner man sig konstant bakfull under lördag och söndag helt enkelt. Jag har levt med bakfylla en hel helg utan alkohol.
(Nja, tog faktiskt en mellanöl i går på travrestaurangen - den hade jag förträngt - men i dag vaknade jag utan bakfylla...)

Så min slutsats är att det är inte alls alkoholen som ger bakfylla, det är något annat.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Känner igen det där bakfyllesyndromet och är helt ening med dig. Det har inte med alkohol att göra - det är helt andra mekanismer som styr ;)

Kram

2008-07-22 @ 11:00:37
Morrat av Åsa

Nollan: Undrar vad det beror på egentligen?

Kram

2008-07-23 @ 00:18:51

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0