Vilken kick

Idag var folk som tossiga på spinningen. Eller också var det jag som var det.
Hur man nu är när man är tossig. Roligt ord i alla fall.
P, som satte sin fot på mitt pass för första gången, sa att det var ett pass i hans smak. Kul.
En nybörjar-spinningkille uttryckte sig "det var jävligt roligt, mig ser du fler gånger"... Kul, kul.
Och en söt liten tjej (tror hon heter E, men vet inte säkert) sa att jag var snygg i min nya frisyr. Kul, kul, kul.
Jag är en stor fantast av att slänga käft, flamsa och tramsa. Vilket vi gjorde rätt mycket idag. Kul, kul, kul, kul.
Kul helt enkelt. Kul är också ett roligt ord.

Nu ska jag fredagsstäda, fast det är torsdag. Då är det liksom klart tills i morgon och jag kan ägna mig åt mina vänner efter jobbet. Det ska också bli kul. Och vi blir nog säkert också tossiga frampå småtimmarna.

www.vindvirvel.blogg.se


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0