Vilar mig i form

Sa till mig på skarpen i går innan jag däckade på kudden att jag verkligen borde komma i väg på dagens spinningpass på gymmet. Det började för femton minuter sen och här sitter jag och knappar.

Frågade mig lite försiktigt om jag skulle kunna tänka mig en promenad lite senare? Blicken jag gav mig själv när frågan ställdes skulle kunnat skrämma slag på vem som helst.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Kvastskatan

Hahahaha!!! Korkskalle! Det där låter ju som en konversation tagen direkt ur verkligheten här! Jojo. Inte bara grönsakerna jag går å har såna där djupa diskussioner med inte.. ;o))



God fortsättning.. på vad du nu än har påbörjat!

2008-12-27 @ 13:15:09
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Morrat av Åsa

Kvastskatan: Hehe. Tja, det verkar mer som jag lagt av med något, eftersom jag är instruktör. Men nu är det trögt här. Äter hellre än motionerar uppenbarligen.

God fortsättning själv! ;)

2008-12-27 @ 20:07:03
Morrat av Marie

Minns svagt en kul låt från tidigt 80-tal (tror jag - du var väl inte född då?!) som heter "Rätten att vara lat". Lyssna på den!

2008-12-31 @ 17:03:55
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Åsa

Marie: Nä född i slutet av 80-talet så den har jag inte hört. Känner inte igen den. Ska kolla om jag hittar den på nätet där vi ungdomar leker nu för tiden.

2009-01-03 @ 21:08:51
Morrat av Åsa

Marie: Nä född i slutet av 80-talet så den har jag inte hört. Känner inte igen den. Ska kolla om jag hittar den på nätet där vi ungdomar leker nu för tiden.

2009-01-03 @ 21:09:38

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0