Fula fingret

Fick fula fingret i dag. Av en gubbe (typ 40-kris-åldern... dom är hemska!).

Men ärligt, du låg ju och slickade mittlinjen i 50 km/h (30 vid fartkamerorna) på 90-vägen i 1,5 mil. Och just i dag när jag hade extremt bråttom till spinningpasset.
Självklart tänkte jag inte smyga förbi dig på insidan. Förstås. Så gör man inte. 
Men spexa till det lite måste man väl få göra?
Spexade jag kanske en knivsudd för mycket när jag gled upp jämsides med dig på insidan?Jo, det gjorde jag nog. Det kanske var lite to much.

Funderar på kollektivtrafik faktiskt...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av valross

Hohoho...på insidan alltså? Det var friska tag :)

2008-12-11 @ 22:58:07
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Ninde

Nackdelen med kollektivtrafiken är att du inte ens har en bilkaross mellan dig och hemska gubben..:/

Morrat av Åsa

Valross: Friska tag?! Nja... frustrerade aggressions-tag snarare! Överreagerade lite. Jättelite...



Ninde: Fy då. Sett ur det perspektivet ska jag nog fortsätta köra bil. ;)



2008-12-13 @ 20:14:59

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0