Aha - jag visste väl det

På juldagen råkade vi i en diskussion om årets julvärd. Och vårt julsällskap hade delade åsikter.
Om Lasse Kronérs framträdande i den lila omgivningen i rutan.

Ett av lägren i vår familj var bergis på att han själv fått vara med och bestämma hur hans omgivning skulle se ut, den andra sidan var övertygade om att det fanns designers som bestämt utseendet.

Mitt lag vann.

Aftonbladet: Lila slips upprörde.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Marie

Tänk så underbart att vara på annan varmare ort under julen och slippa diskussioner om slipsar, julvärdar och annan "brôte"!!! Där kunde vi istället njuta av spanska tv-kanaler med allt som sades och gjordes på spanska, tyska dito samt CNN och Sky news som mest liknade text-tv men framfört av vackra människor, ja herregud...

2008-12-30 @ 18:30:19
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 18:31:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Morrat av Åsa

Marie: Inser nu att det framför allt är tv-kanalerna jag ska va avundsjuk på, inte sol och värme. Vi ska åka till Egypten runt påsk - hoppas verkligen dom har lika bra tv! Dubbat är det absolut bästa tycker jag. Det brukar det vara i arabländerna. Yiippiiee.



2008-12-30 @ 21:11:27
Morrat av Åsa

emmiealina: Gott nytt till dig med! ;D

2008-12-30 @ 21:13:47

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0