Sååå...

Blev lite nytt utseende...
Och råkade trycka bort några inlägg på vägen...
Så dumt.

(Bland annat regnkemikalieinlägget. Nollan: Hittade inga raketer på nätet!) ;-)

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Oj, det var snabbt fixat! Och fint blev det! Själv håller jag på och bygger ny blogg och har suttit i nästan tre hela dagar :)

När blir monsterpasset då?? Höll på att gå vilse bland alla maskiner idag!

2008-08-10 @ 20:54:15
URL: http://www.sofierundlof.blogspot.com
Morrat av Åsa

Sofie: Tack, snälla. Kunde blivit lite roligare kanske, men det får bli nästa gång. Nu gick det i ruskigt tempo!

Laddar mentalt för det där monsterpasset. Ska kolla om det finns nån som kan fräscha upp minnet på maskinerna i morgon när jag är på spinning... ;-)

2008-08-10 @ 22:12:04
Morrat av Sofie Rundlöf

Kul med en egendesignad blogg om inte annat, för mallarna är minsann inte så skojiga.

Cablecrossen är ett måste tycker jag, hur skoj som helst! :) Själv får jag hjälp av Pernilla, tycker hon är super! Hoppas det går bra då.. och att du kommer hem efteråt ;)

2008-08-10 @ 22:20:33
URL: http://www.sofierundlof.blogspot.com
Morrat av Åsa

Sofie: Mallarna suger... Om man ska va riktigt ärlig. ;-)

Pernilla är guld! Får se vem det är som jobbar i morgon och om nån är ledig. Jag ska börja rätt lugnt. Vill åtminstone kunna hålla i kaffekoppen och kunna sitta ner och kissa dagen därpå, annars får det gärna göra ont... ;-)

2008-08-10 @ 22:25:39

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0