Phu

...
...
...
...
...
...

Ovanstående var dagens inlägg. Det handlar enbart om OS-bragder (och bragder som stjälpts, på grund av gräs till exempel - jeeezus) under dagen och består av 24 340 tecken.
Tja, ni vet ungefär vad jag skulle säga i runda slängar om ni följt med i dagens händelser, svenska såväl som utländska.

Nu ställer jag klockan på 3.47. Och det blir inget jävla fluffande med några kuddar i morgon bitti... Sitter redo med mitt kaffe framför tv:n prick 3.59 - på en pinnstol!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Kom du upp då?

Jag satte klockan på 4:30..tyckte det räckte..men vad kul med brottning och med misslyckanden i simning..

2008-08-14 @ 05:47:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Jojomen - var uppe med tuppen. Slumrade till emellanåt visserligen. Men ändå...

Nu har jag helt plötsligt insett att jag måste gå till jobbet - och då känns det rätt onödigt att ha gått upp så tidigt. Speciellt med tanke på resultaten... ;-)

2008-08-14 @ 07:31:20
Morrat av Jerk

ååh..är du på jobbet..jag sitter kvar i soffan och tittar jag :)

Men nog var det onödigt att kliva upp den här morgonen..imorgon däremot är det väl gymnastik?

2008-08-14 @ 11:13:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Nollan

Spikmatta så kanske du inte slumrar till så lätt, pinnstol verkar lite väl bekvämt!

2008-08-14 @ 20:10:55
Morrat av Åsa

Jerk: Nästa vecka har jag semester... då jobbar du va? ;-) Det var herrarnas gymnastik i morses! Lovely!



Nollan: I morgon ska jag ta fram spikmattan. Då börjar sprintförsöken 03.00. ;-)



2008-08-14 @ 23:33:49

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0