Altanväder - not!

Här är närmaste tidens väder:



Upplyftande? Nä! Så där va?
Bara för att jag fixade klart utebelysningen på altanen i går förstås. Nu kan jag sitta där i lampskenet i den råkalla sommarnatten och tycka synd om mig själv...

Dessutom kan man läsa i Aftonbladet om stormvarning med enorma regnmängder.
Meteorologen som uttalar sig har åtminstone humor eftersom han säger: "... att eventuella undanstoppade pengar nere i källaren bör flyttas upp till övervåningen..." 
Men det klart - humor är väl ett krav för att överhuvud taget överleva någon form av väderyrke i Sverige.

Läs om stormen i Aftonbladet här.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

Jahaja...först mördar vädret andra halvleken av Kalmar-Gnaget, och nu det här :I

2008-08-04 @ 22:17:36
URL: http://valross.blogg.se/
Morrat av Nollan

Inte så upplyftande och den här gången ska du se att SMHI har rätt! Vilket jag faktiskt tycker är värre än fadäsen på golfbanan härom dagen ;) Har de så fel nu, så blir åtminstone jag glad!

2008-08-05 @ 00:05:29
Morrat av Åsa

Valross: Ja, livet är ett riktigt ass emellanåt...



Nollan: Nä, då dom hade minsann fel. Mellan 06-12 står det att det ska ligga på 13 grader. När jag åkte hemifrån vid åtta var det bara 11!

Det var inte på det sättet du skulle bli glad om dom hade fel, gissar jag... ;-)

2008-08-05 @ 11:25:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0