Abbe-utmaning




Den här skylten vore riktigt kul att ha sittandes på en stolpe i trädgården. Fick bilden via mms av Abbe i dag.
 
Jag och Abbe ska ta en match i golf, för han tycker golf är enkelt, till skillnad mot mig. 
Egentligen är det nog P som utmanat Abbe å mina vägnar om man ska vara riktigt ärlig. Men det klart, jag antar ju utmaningar hit och dit vad det än gäller så det var ju en enkel match för P att fixa till det hela.
Jag föreslog Billingehus-banan, där man kan vinna om man har lite tur också - då har Abbe en liten, liten chans att inte komma alltför långt efter mig i resultatlistan!
Till helgen har jag lite svävande uttalat som tid för drabbning om det passar alla parter. Om det inte är hagel och drivis!

Abbe: Jag föreslår att du tar fram klubban och smygtränar lite hemmavid... annars är du körd! :-)

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Abbe

Ja vilar mig i form, de har ja gjort i snart 36 år nu;)

2008-08-06 @ 07:16:48
Morrat av P

Låter väl bra.

2008-08-06 @ 09:49:55
Morrat av Åsa

Abbe: Vila på du. (36?! Är det inte fler?) Men du behöver ha lite adrenalin i kroppen lagom till matchen!

Tsss - hämta möbler i Sthlm i helgen. Du vågar inte, du börjar darra. Som ett asplöv...



P: Det sket sig i helgen då. Men nästa kanske?! Du vet att du måste vara med och golfa va? ;-)



2008-08-06 @ 22:51:00
Morrat av P

Jag jobbar nästa helg, men helgen därpå kan jag väl...

2008-08-07 @ 19:03:19
Morrat av Åsa

Jobb-helg till att börja med efter semestern... Not good! Nu jobbar min hjärna febrilt... helgen därpå är inte Göteborgsrese-helgen tillika matfestivalhelgen då? Nä, det är nog helgen därpå. Ja, men jag kan nog då. OM jag inte åker till Helsingborg.

Du kommenterade aldrig att du var tvungen att spela oxå. ;-)

2008-08-07 @ 22:47:23
Morrat av Abbe

P ska spela också, hon kommer inte undan:)

2008-08-08 @ 06:51:02

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0