Grymt...

... har jag varit och tittat på (i en ännu mindre stad än Skövde) tillsammans med Ilbecka, M och K.
Föreställningen var inte riktigt som jag tänkt mig, men blev glatt överraskad av uppsättningen med många bra scenprestationer.
Se den du också!
Tack för föreställningen, ensemblen. Tack för trevligt sällskap, Ilbecka, M och K.

I övrigt har jag målat hela dan. Från prick sju i morses till prick halv fem i eftermiddags. Avbrott för inköp av mer färg, fika, frukost nr 2, socialt snack med bygg-gubbarna, fika med b-g:arna, lunch med b-g:arna, snack, snack, snack, klättra upp på bygg-ställning och titta på tänkbar lösning, snack, snack och till sist hej-då-snack till b-g:arna.
Mest fika, lunch och snack ser det ut som när man ser det på pränt.

I morgon jobbar jag på jobb 1 på förmiddagen, åker till jobb 2 efter lunch och jobb 3 på kvällen.
Undrar om jag hinner måla en planka efter gym-jobbet i morgon kväll. När blir det mörkt?
Eller är alternativet att dra över en eller två plankor innan det är dags att gå till redaktions-jobbet på morgonen?
Tål att tänka på...

Nu ska jag, liksom Ilbecka, hitta John Blund.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av K

Tack själv. Alltid roligt att träffa dig.Fast jag vet inte om jag vill rekomendera någon att se den.

2008-04-24 @ 16:21:10

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0