Diva

Åkte upp till familjen L i dag. Framför allt för att fika och bjuda bort sista resterna av den brända kladdkakan.
Hade med mig lite saker jag hittat i gömmorna som möjligtvis kunde intressera barnen.
Så här fin blev teaterapan E med mina (ja, jag har använt dom) solglasögon och den rosa "boan" (nej, inte använt, den fick jag av J).

image41

Förstår inte alls varför E ska träna taekowondo, rida och sånt trams när man kan spela teater! Nä, vi får nog prata allvar lite.
Va? Vad då... Nä, nä, nä. Herregud. Bara för att jag ska få gå på premiärfesterna? Bah! Tsss...
DEN tanken har inte alls föresvävat mig.

Däremot ser jag fram mot Nobel-festen, det kan jag inte sticka under stol med, där storebror P får pris. I vad? Tja, ta nåt ur högen. Nja, litteratur går nog bort förresten. 

Och lillebror L? Tja - han är bara bedårande än så länge...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Ha, ha...ska säga till "tant Åsa" när det blir dags för premiärerna o Nobelfestligeterna!

2008-04-10 @ 10:20:40
Morrat av Åsa

Vad bra! Då väntar jag.
Vad tror du om L då? En ny Tiger Woods kanske. Men då är det dags att börja spela pronto!
Ja, golf alltså... kanske är bäst att tillägga. :-)

2008-04-10 @ 12:54:12
Morrat av M

Jag vet väl vem Woods är! Sååå..blond är jag inte!
Tja, det händer att han svingar m pappa...så vem vet! Vi får väl se!

2008-04-10 @ 14:26:54
Morrat av Åsa

He he. Jodå, du är jätteblond indeed - men inte alls så korkad du borde vara om vi ska gå efter hårfärgen. Inget korkad alls faktiskt, du är bara nåt myrsteg efter mig vad gäller intelligens... ;-)

2008-04-10 @ 20:07:58

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0